voor opdrachtgevers

Notice: Undefined variable: more_link in /var/www/hypoaccept/www.hypotheekacceptanten.nl/app/wp/wp-content/themes/strappress/sidebar-content-page.php on line 68

VOOR OPDRACHTGEVERS

 

Waarom kiezen voor de CoA�peratie van Hypotheekspecialisten?

De leden van ons collectief zijn allen ervaren hypotheekacceptant en/of specialist bijzonder beheer op senior niveau. Kenmerkend is dat wij ons als zelfstandig ondernemer hebben georganiseerd in een groep waar we kennis, ervaring en onze netwerken met elkaar delen. Enthousiasme voor het vak en de professionaliteit die wij ten toon spreiden, bindt ons en onderscheidt ons.

Onze groep is gevormd door specialisten die elkaar kennen en die voor elkaars kwaliteit instaan. Dat betekent automatisch dat inhuur van een acceptant of specialist bijzonder beheer garant staat voor inhuur van een professional die gekwalificeerd en gecertificeerd is.


Hoe werkt het collectief?A�

Met dit collectief profileren wij ons als een onafhankelijke partij in de markt. Omdat we onze administratie en facturatie centraal georganiseerd hebben, nemen we zelf de positie in van broker. De centraal georganiseerde facturatie wordt gefaciliteerd door JYM die ook zorg draagt voor het vastleggen van samenwerkingsovereenkomsten.

Voor een aanvraag voor inhuur of ondersteuning kunt u zich richten tot elk lid van ons collectief. U kunt zich ook wenden tot Jasper Heikens (CoA�rdinator).


Wat
biedt het collectief?

Inhuur op projectbasis
We hebben allemaal jarenlange ervaring met projectmatig werken, detachering en flexibele inzet in de brede zin. Door onze brede kennis van systemen zijn we snel ingewerkt en productief. Elk individueel lid van de groep is in te huren op basis van 32 – 40(+) uur per week voor een periode van enkele maanden tot ruim een jaar. De uurtarieven worden door de leden individueel vastgesteld en zijn afhankelijk van beschikbaarheid en duur van de opdracht.

Verwerking van een overflow situatie – Acceptatie
Zoals ook wij weten zijn specialisten vaak pas op termijn beschikbaar. Voor uw organisatie kan er dan al een achterstandssituatie zijn ontstaan. Door onze gezamenlijke aanpak zijn we in staat, om naast onze lopende opdrachten, extra uren vrij te maken om uw werkvoorraad weg te werken. We organiseren ons dusdanig dat we in overeenstemming met u, vooraf ingewerkt en geautoriseerd zijn. Meten en verrekenen doen we op basis van het aantal afgehandelde dossiers. Vanuit onze werkplek thuis zijn we gezamenlijk voor u aan het werk.

Afstemming van deze dienstverlening doen we vooraf met elkaar.

 

Neem voor meer informatie contact met ons op.


purchase viagra cheap.